هــــــــــمـــــســـــــه حــــــــــب
نكت ابو العربي  181084347
نكت ابو العربي  181084347
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت ابو العربي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
HOKY

HOKY

نكت ابو العربي  Empty
مُساهمةموضوع: نكت ابو العربي    نكت ابو العربي  Icon_minitimeالإثنين يونيو 28, 2010 3:35 pm

اولا السلام عليكم ازيك عامل ايه يارب تكون بخير بص بقى يا سيدى انا بحب واحد هو جارنا وماما عارفه ومامته كمان احنا بقلنا مع بعض 3 سنين بس هو كان بتحكم فيا بطريقه فظيعه يعنى ماتخرجيش غير لما اقوله وطريقه لبسى كمان فانا بصراحه زهقت من تحكمه بس ماما بتقولى ده بيخاف عليكى مش اكتر المهم سبته وبعد شهرين اللى هوحاليا عايز يرجعلى و انا مش عارفه اعمل ياريت تقولى اعمل ايه ؟
السلام عليكم ياابو العربى انا صاحبة رسالة التمسى له سبعين عذرا بص ياسيدى مش انا قلتلك انه مش بيرد عليه؟ فضل مايردش ولا حتى يرد على حد من اخواتى وخلى اخوه يتصل باخويا ويقوله معلش مافيش نصيب انا عشت ايام سودا وفى عقلى الف سؤال ليه حاولت انى اكلمه اعرف الاسباب برده مارديش يرد عليه وقالى انه اخد قرار والموضوع انتهى خلاص وقعدت ابعتله رسائل اقول ماما بتعيط انا بموت رد عليه ولا الهوا كاننا كنا اصحاب مش مخطوبين ودخل بيتنا ؟ طبعا انا عيطت كتير وكنت هاموت لحد ما هديت وقلت ده نصيب مين عالم يمكن ربنا شايلى احسن منه وبحاول انساه ومش بقول غير حسبى الله بس برده من جوايا احساس وحش تاعبنى ويأس رهيب وبقول لنفسى خلاص هاعنس يعنى الى خلاه ده يسبنى بعد كل الى عملاناه معاه ومن غير سبب يبقى غيره هايعمل فيه ايه خايفه اوى من بكره ومن نفسى ادعيلىياابو العربى انا عارفه انك طيب مش لو كنت اتجوزتنى زمان لما طلبت منك مش كنت رحمتنى من الى بشوفه ده هههههه صدقنى انت ارحم كتيير من شباب اليومين دول فكر تانى واهى علقه تفوت ولا حد يموت وهنيالك يا كاتب الكتاب كل سنة وانت طيب يااحلى ابو العربى
CrazY Nona

CrazY Nona

نكت ابو العربي  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت ابو العربي    نكت ابو العربي  Icon_minitimeالخميس يوليو 08, 2010 9:40 am

ههههههههههههههههه

ابو العربي ده لوحده ميينفعش لازم اصحابه معاه

ههههههههههههههههههههه

منتظرين مزيدك

نكت ابو العربي
صفحة 1 من اصل 1